Z kraju 5 lutego 2016

Lech z globalną marką

Lech Poznań, aktualny piłkarski mistrz Polski, również będzie wspierany przez Lyoness, międzynarodową markę, która mocno zainwestowała w polskie kluby.


Firma będzie sponsorem premium, a kontrakt został zawarty do końca 2018 roku. Logo partnera będzie widoczne na rękawkach koszulek piłkarzy pierwszego zespołu.

– Lech Poznań to jedna z najbardziej utytułowanych drużyn w polskiej piłce nożnej. Siedmiokrotny mistrz Polski i pięciokrotny zdobywca Pucharu Polski z kilkumilionową rzeszą kibiców jest naturalnym z punktu widzenia Lyoness partnerem do współpracy sponsorskiej – powiedział Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland.

– Poza tym motto „Mocni Razem” jest bardzo bliskie naszego firmowego sloganu „Together we are strong”. Już sam ten fakt wróży doskonałą współpracę pomiędzy nami – dodał.

– Zaszczytem dla nas jest, że logo Lyoness mogło znaleźć się na koszulkach zawodników obecnego mistrza Polski. Liczę, że władze klubu, a przede wszystkim kibice KKS Lech Poznań docenią nasze starania w rozwój „Kolejorza” – skomentował Pięta.

Lyoness we współpracy z klubem przygotował specjalny projekt. W jego ramach każdy posiadacz karty członkowskiej, może nabywać towary lub usługi u około 8700 partnerów handlowych w Polsce i przy każdym zakupie otrzyma zwrot w postaci nawet 5% tzw. „Cashback & Shopping Points”, które będzie mógł wykorzystać na kolejne zakupy.

– Dzięki funkcjonowaniu projektu, Lyoness przekaże na klubową Akademię 1% z każdej wykonanej transakcji. Szkolenie młodzieży to jedno z fundamentalnych zadań Klubu, a nasza akademia już teraz cieszy się opinią najlepszej w Polsce. Dla nas to powód do dumy, że zauważają to również sponsorzy, którzy doceniają i chętnie angażują się w akcje wspierające właśnie ten element naszej pracy – powiedział Jan Wojciak, kierownik działu sprzedaży klubu.

Firma podpisała też kontrakty z Legią Warszawa i Lechią Gdańsk.