Z kraju 5 lutego 2016

Lyoness z kolejnym ekstraklasowcem

Międzynarodowa firma Lyoness podpisała kolejny kontrakt w polskiej piłce nożnej. Po Legii Warszawa przyszedł czas na Lechię Gdańsk.


– Negocjacje trwały od jakiegoś czasu i zakończyły się powodzeniem z korzyścią dla obu stron. Cieszymy się, że Lyoness dołączył do grona strategicznych partnerów naszego klubu. Rozumieliśmy się co do wzajemnych oczekiwań od początku rozmów. Wkrótce z naszym nowym partnerem uruchomimy program lojalnościowy, który Lechia Gdańsk wzbogaci o nowe i atrakcyjne dla fanów „Biało-Zielonych” funkcje – powiedział Tomasz Koprowski, brand manager Lechii Gdańsk.

Umowa będzie ważna do 31 grudnia 2018 roku. Na jej mocy logo firmy będzie widniało na rękawkach koszulek meczowych.

– Lechia Gdańsk jest klubem z wielkim potencjałem sportowym i nawiązując do hasła „My tworzymy historię” jesteśmy dumni, że razem możemy ją tworzyć – skomentował Rafał Pięta, Prezes Zarządu Lyoness Poland sp. z o.o.

– Jesteśmy pod wielkim wrażeniem działań kibiców Lechii, zarówno crowdfundingowych, jak i ich zaangażowania w różne akcje charytatywne. Głęboko wierzę, że czeka nas razem wiele wspaniałych momentów. Wspólnie z klubem przygotujemy program dla kibiców, który dodatkowo będzie wspierał rozwój młodych, utalentowanych zawodników Lechii – dodał.

Jak dowiadujemy się z informacji prasowej, „każdy, kto wejdzie w posiadanie karty Lechia Cashback Card, będzie mógł nabywać towary i usługi u partnerów handlowych Lyoness korzystając jednocześnie z naszego nowego programu lojalnościowego. Rejestracja w programie jest bezpłatna.”. Szczegóły programu mają być znane niebawem.

Lyoness wspiera także Legię Warszawa.