Z kraju 30 stycznia 2016

Drutex z kolejną kampanią z gwiazdami

Polski producent okien, firma Drutex, wystartowała z kolejną kampanią reklamową, w której korzysta ze swoich piłkarskich ambasadorów.


Akcja z udziałem Jakuba Błaszczykowskiego, Philippa Lahma i Andrei Pirlo będzie prowadzona na polskim, niemieckim oraz włoskim rynku.

– Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna Drutex to produkt dla każdego, w 100 proc. zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja – powiedział Adam Leik, dyrektor marketingu w firmie Drutex.

Tym samym zalety okien są przedstawione w zestawieniu z walorami zawodników. Lahm to precyzja, Błaszczykowski przedstawia wytrzymałość, a Pirlo elegancję.

Działania obejmą prasę, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.