Z kraju 27 stycznia 2016

Legia z MasterCard

Legia Warszawa pozyskała nowego partnera. Będzie nim firma MasterCard, globalny lider technologii płatniczych.


Podpisana właśnie umowa będzie obowiązywała do końca 2016 roku. W ramach współpracy MasterCard wdroży innowacyjną metodę płatności elektronicznych MasterPass w kanałach sprzedaży Legii Warszawa. Chodzi o sklep internetowy oraz klubową aplikację mobilną. Ma to zapewnić kibicom bezpieczne i wygodne płatności online. Dodatkowo MasterCard dołączy do Klubu Biznesowego Legii Warszawa oraz otrzyma prawo do używania tytułu „Oficjalnego Partnera Klubu”.

– To wspaniały moment, gdy tak uznana światowa marka jak MasterCard decyduje się na współpracę z Legią Warszawa – powiedział Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii Warszawa.

– Dołączamy właśnie do grona elitarnych instytucji i przedsięwzięć, które cieszą się zaufaniem i wsparciem MasterCard, takich jak Liga Mistrzów UEFA, amerykańska Major League Baseball czy golfowe cykle turniejów PGA Tour i Champions Tour. To zaszczyt znaleźć się w takim towarzystwie – dodał.

– Cieszymy się ze współpracy z klubem Legia Warszawa. Obecność MasterCard w tej roli to nie tylko specjalne akcje promocyjne oraz wygodne i bezpieczne płatności MasterPass w sklepie internetowym klubu, ale przede wszystkim bezcenne niespodzianki dla fanów piłki nożnej, które z pewnością dostarczą im mnóstwo pozytywnych emocji – zauważył Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Już niebawem Legia Warszawa i MasterCard wspólnie ogłoszą szczegóły wyjątkowych promocji oraz przygotują niespodzianki specjalnie dla kibiców klubu.