Z kraju 9 listopada 2011

Lewandowski ambasadorem Gillette

Robert Lewandowski został pierwszym w historii Polski ambasadorem marki Gillette. Napastnik Borussi Dortmund promował będzie produkty do golenia.


– Od wielu lat jestem wiernym fanem marki Gillette, dlatego ucieszyła mnie propozycja współpracy. Pamiętam kiedy golenie zaczynałem z maszynką Gillette Blue II, potem na fali fascynacji Beckhamem sięgnąłem po legendarną już dzisiaj maszynkę Mach 3. Stosowałem ją do chwili, kiedy ambasadorem marki został Thierry Henry. Wówczas maszynka Gillette Fusion stała się dla mnie numerem 1. Teraz bezkonkurencyjnie jest nią Gillette Fusion ProGlide – rzeczywiście muszę przyznać, że jej technologia nie ma sobie równych! – stwierdził podeskcytowany piłkarz na konferencji prasowej w Warszawie.

Tak jak szybkość i precyzja powinny cechować dobrego napastnika, tak podobne możliwości powinna mieć dobra maszynka do golenia. – Każdy sportowiec podkreśla, jak kluczową rolę odgrywa dobry sprzęt. Zapewniając komfort i wygodę, gwarantuje jakość i efektywność w działaniu. Robert wybiera tylko najlepsze produkty, dlatego zaoferowaliśmy mu produkt najwyższej jakości od Gillette – twierdzi Katarzyna Łopaciak-Guc, PR Manager Gillette.

Lewandowski trafia tym samym do ciekawego grona sportowców, którzy reklamowali produkty tej firmy. Polski zawodnik stanąć może w jednym szeregu z takimi gwiazdami, jak Kaka, Rafael Marquez, Leo Messi, czy Roger Federer.