Z kraju 15 stycznia 2016

4F z własnym PR

Spółka OTCF, właściciel marki znanej z odzieży sportowej 4F, stworzyła nowy dział, który zajmie się komunikacją korporacyjną i PR.

Do głównych zadań ma należeć kontakt z mediami, a także działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, jak i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Dyrektorem działu będzie Jacek Mireński. Natomiast Daria Sulgostowska pełni rolę rzecznika prasowego spółki.

Ten pierwszy ostatnio pracował dla agencji Grayling, gdzie był dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowowschodniej. Pracował też dla takich marek jak ArcelorMittal, Deutsche Telekom, Citibank, Epson, Grupa Żywiec, Heineken, Lenovo, Łódka Sport, Mars, McCain, MOL, Nestlé, Tetra Pak czy Visa.

Sulgostowska przeszła z kolei z Fortum, spółki energetycznej, gdzie pełniła funkcję specjalisty ds. komunikacji.