Z kraju 28 września 2015

Modecom wspiera Ekstraklasę

Modecom, polski producent urządzeń mobilnych i akcesoriów komputerowych, został oficjalnym partnerem Ekstraklasy.


Na podstawie zawartego porozumienia powstanie wspólny logotyp Ekstraklasy i Modecom. Nowy „Oficjalny Partner Ekstraklasy” pojawi się na wszystkich stadionach ligowych. Doskonale widoczne konstrukcje reklamowe z logotypem partnera wyznaczają już strefy techniczne dla trenerów, a tablety Modecom eksponowane są podczas pomeczowych konferencji prasowych.

– W świecie zdominowanym przez nowe technologie posiadanie oficjalnego partnera gwarantującego najnowocześniejsze urządzenia najwyższej jakości, a jednocześnie doświadczonego w środowisku piłkarskim, to naturalna droga dla Ekstraklasy. Marka Modecom od lat inwestuje w sport. Po reprezentacji Polski czy Legii Warszawa przyszedł czas na szerokie wejście w partnerstwo z Ekstraklasą. A to pewnie nie ostatni krok tej odważnie działającej marki – powiedział Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

– Podpisanie umowy z Ekstraklasą jest kolejnym, po partnerstwie z piłkarską reprezentacją Polski, milowym krokiem mającym na celu umocnić pozycję firmy Modecom na rynku – powiedział Jakub Łozowski, prezes zarządu Modecom S.A.

– Budowana przez nas i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa oparta na marketingu sportowym owocuje nowymi możliwościami, co przyczynia się do rozwoju marki Modecom. Jesteśmy pierwszym w Polsce producentem sprzętu elektronicznego, który równolegle został partnerem Ekstraklasy, reprezentacji Polski oraz klubu piłkarskiego Legii Warszawa. Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem w Polsce, a fundamentalne wartości przyświecające idei sportowej rywalizacji, gry fair-play oraz dążenia do sukcesu zbieżne są w pełni z filozofią powstania i funkcjonowania firmy Modecom – dodał Łozowski.

Przygotowane przez firmę klipy pojawiają się na bandach LED dookoła boiska przez dwie minuty podczas każdego meczu Ekstraklasy, przed spotkaniem i w przerwie z głośników można usłyszeć spoty promujące markę. Wizualizacje tabletów są też obecne w telewizyjnych grafikach podczas transmisji oraz na stadionowych telebimach.

Umowa między Ekstraklasą S.A. i partnerem została zawarta do końca sezonu 2015/2016.