Z kraju 20 sierpnia 2015

Marka Keno gra dalej z Ekstraklasą

Totalizator Sportowy oraz Ekstraklasa SA poinformowały o przedłużeniu współpracy. Na jej mocy marka gry liczbowej Keno będzie dalej obecna na stadionach.


Nowa umowa będzie obowiązywać do zakończenia rozgrywek 2015/16, a Keno pozostanie „partnerem strategicznym Ekstraklasy”.

– Decyzja kolejnego i to znaczącego partnera o kontynuacji współpracy z Ekstraklasą to nie przypadek. Biznes dostrzega wzrost wartości marki Ekstraklasa, jest przekonany co do planu jej długofalowego rozwoju i chce w nią inwestować. Mamy bowiem do czynienia z jednym z najwyższych kontraktów w polskim sporcie zawodowym – powiedział Marcin Animucki, wiceprezes zarządu Ekstraklasy SA.

– Jestem przekonany, że kolejny sezon współpracy z Ekstraklasą będzie dla Totalizatora Sportowego opłacalną inwestycją – dodał.

Ekspozycja na stadionach to między innymi kubiki w boiskowych narożnikach, reklama 3D na wysokości każdej z bramek oraz reklama na bandach LED. Ponadto logotypy Keno obecne są m.in. na ściankach do wywiadów TV oraz na oficjalnej stronie rozgrywek Ekstraklasa.org.

Dodatkowo, we współpracy z marką po zakończeniu każdej kolejki na profilu rozgrywek na Facebooku wybierany będzie „Bohater Kolejki”.