Z kraju 17 sierpnia 2015

Ciekawy ruch MKS Dąbrowa Górnicza

Polskie kluby sportowe nie sięgały do tej pory po tak zwany „SocialBoard”. Jako pierwszy próbuje koszykarski MKS Dąbrowa Górnicza.


Na razie trwają testy, jednak od października każdy fan zespołu na oficjalnej stronie znajdzie właśnie „SocialBoard”. Przygotowuje go agencja interaktywna Jamel Interactive. Dzięki aplikacji wszystkie informacje z mediów społecznościowych, jak i posty użytkowników na temat klubu, będą dostępne w jednym miejscu.

– Staramy się podążać za najnowszymi trendami technologicznymi. Aby nasi kibice mogli zaoszczędzić czas, a jednocześnie być na bieżąco z tym, co związanego z drużyną dzieje się w sieci, zdecydowaliśmy się zainwestować w SocialBoard. Fakt, że jesteśmy pierwszym klubem sportowym w kraju, który wdraża takie rozwiązanie, jest najlepszym dowodem na to, że cały czas chcemy iść do przodu – powiedział Damian Juszczyk, menedżer ds. mediów i PR MKS-u Dąbrowa Górnicza.

Jak to wygląda można sprawdzić TUTAJ i TUTAJ.