Z kraju 7 sierpnia 2015

Legia sprzedaje koszulki na całego

Nowe stroje meczowe Legii Warszawa od adidasa przypadły do gustu fanom. I to bardzo. Rewelacyjnie sprzedają się tak białe, jak i zielone.


Trykoty przygotowano, aby uczcić stulecie istnienia klubu. I choć Legia nie ujawnia informacji o sprzedaży to sukces widać gołym okiem. Choćby na ulicach stolicy.

Warszawianie do tej pory sprzedawali rocznie około 4 tysięcy koszulek. Teraz, jak wynika z informacji sport.pl, w niespełna miesiąc w sklepie na stadionie fani nabyli ponad 5 tysięcy. Do tego około 2 tysiące zostały sprzedane w sklepach partnera technicznego – adidasa.

– Zaczynamy mieć obawy, czy wystarczą koszulki z zamówienia, które do stycznia złożyliśmy u adidasa. Okres Bożego Narodzenia jest czasem bardzo gorącym. Z doświadczenia wiemy, że wyniki sprzedażowe w tym okresie bywały dwukrotnie lepsze. Może się okazać, że pod choinkę nie będzie można kupić koszulki. Dlatego w ciągu najbliższych kilku tygodni podejmiemy decyzję, czy złożyć dodatkowe zamówienie – mówił pod koniec lipca w audycji „TOK gra Legia” Bogusław Leśnodorski, prezes klubu.

Warto pamiętać, że koszulka kosztuje 249 zł, a wersja dla dzieci 199 zł.