Wisła zmienia odzienie
Koszykarskie mistrzynie Polski, Wisła Can-Pack Kraków, zmieniają odzienie. Nowym sponsorem technicznym zespołu będzie Joma.

Umowę zawarto między Towarzystwem Sportowym „Wisła” Kraków a firmą Joma i Bert-Sport Poland.
Sprzęt hiszpańskiego producenta będzie dostarczony nie tylko dla zawodniczek występujących w Tauron Basket Lidze Kobiet i FIFA EuroLeague Women, ale także dla ekipy grającej w 2. Lidze Kobiet.
Umowa z opcją przedłużenia będzie obowiązywać do zakończenia sezonu 2016/17.
– Jestem niezmiernie zadowolona z podpisania umowy pomiędzy obchodzącą w tym roku 50-lecie firmą Joma oraz mistrzyniami Polski w koszykówce kobiet – powiedziała obecna w Krakowie Carolina Sanchez, menadżer sprzedaży Joma na Europę Środkową.
Mam nadzieję, że kibicom koszykówki przypadną do gustu nowe koszulki, w których występować będą w następnych sezonach koszykarki Wisły Can-Pack Kraków – dodała.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



