Z kraju 16 lipca 2015

Grupa Onet-RASP wesprze Ekstraklasę

Dzięki porozumieniu z Ekstraklasą i jej klubami Grupa Onet-RASP będzie wspierać budowę pozytywnego wizerunku polskiego futbolu oraz komunikację klubów z kibicami.


10 lipca w Poznaniu odbyło się spotkanie klubów Ekstraklasy oraz Grupy Onet-RASP. Jego celem było zdefiniowanie inicjatyw, które mogą wpłynąć pozytywnie na wizerunek ligowych rozgrywek, a w konsekwencji zwiększyć liczbę osób, które będą przychodzić regularnie na piłkarskie stadiony.

W efekcie dwustronnej dyskusji wyznaczone zostały strategiczne kierunki współpracy oraz rozwoju oferty mediowej Grupy, w tym między innymi:
– opracowanie platformy dystrybucji treści tworzonych przez kluby,
– promocja wydarzeń okołomeczowych, zwiększających frekwencję na stadionach,
– poszerzenie zasięgu komunikacji o grupy dotychczas nieobecne na meczach Ekstraklasy,
– utrzymanie stałego poziomu zainteresowania Ekstraklasą przez cały rok.

Grupa Onet-RASP to lider polskiego internetu w kategorii sport, a rola lidera nie powinna ograniczać się do pasywnej dystrybucji informacji wśród czytelników i widzów, ale także oznacza odpowiedzialność za środowisko, w którym funkcjonuje. Promocja polskiej piłki nożnej pomoże w jej rozwoju, na czym skorzystają wszyscy – mówi Piotr Bubak, head of marketing w Grupie Onet-RASP.

– Od kilku lat wspólnie z klubami i naszymi partnerami budujemy biznesowy ekosystem Ekstraklasy. Mimo, że kluby funkcjonują w obrębie 16 indywidualnych historii, to wraz z Ekstraklasą i jej partnerami biznesowymi są w stanie znaleźć wiele wspólnych płaszczyzn, by produkt pod marką Ekstraklasa zyskiwał na wartości każdego dnia. Tym bardziej cieszy nas otwartość i kreatywność Grupy Onet-RASP, która ma wiele pomysłów na rozwijanie z nami polskiej piłki w najlepszym wydaniu – komentuje Waldemar Gojtowski, manager ds. komunikacji w Ekstraklasie S.A.

– Spotkanie w Poznaniu pokazało, że pomimo oczywistej rywalizacji pomiędzy klubami, wszyscy mamy jeden cel. Chcemy, by kibice na stadionach przeżywali fantastyczne emocje, pojawiali się na nich wraz z grupami znajomych, czy rodzinami. Dyskusja na ten temat, wymiana doświadczeń i pomysłów, a także wypracowanie wspólnej akcji, którą możemy realizować wspólnie z „Przeglądem Sportowym” i Onetem nie mogły znaleźć lepszego miejsca od miasta, które od lat nieprzerwanie przewodzi w rankingach frekwencji na polskich stadionach – mówi Łukasz Borowicz, rzecznik prasowy KKS Lech Poznań S.A.

– Zaangażowanie partnera o tak dużym zasięgu jak Grupa Onet-RASP bez wątpienia wpłynie bardzo korzystnie na wizerunek polskiej piłki nożnej. Najważniejsze, by trafić do największej liczby odbiorców, którzy, kierując się krzywdzącymi stereotypami, mają mylne pojęcie o tym, co dzieje się na naszych stadionach, przez co ciężko przełamać im barierę, by wybrać się na ligowy mecz. A wystarczy czasem jedna wizyta, by zdać sobie sprawę, że to fantastyczna forma spędzania czasu ze znajomymi czy rodziną – mówi Izabela Kuś, rzecznik prasowy Legii Warszawa.