Z kraju 19 czerwca 2015

ZPRP z interesującym partnerem

Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Będzie pełnić funkcję partnera strategicznego.


Tym samym Dentsu będzie wspierać ZPRP w zakresie zintegrowanych działań marketingowych. Kooperacja obejmie trzy obszary. Przede wszystkim wesprze związek jako organizację, wesprze również reprezentacje, jak i podejmie działania CSR mające na celu popularyzację piłki ręcznej wśród dzieci i młodzieży.

Działania wspierające ZPRP obejmą m.in.: uczestnictwo w opracowaniu strategii marketingowej Związku na lata 2015-2018, strategię promocji piłki ręcznej, zdefiniowanie polityki sponsoringowej i przygotowanie strategii współpracy promocyjno-komunikacyjnej z klubami oraz okręgowymi związkami piłki ręcznej począwszy od roku 2016.

– Jesteśmy dumni z faktu, iż firma o tak globalnej reputacji i światowej marce będzie odpowiadała za promocję polskiej piłki ręcznej. Bardzo się cieszymy, iż agencja, która współpracuje z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim i odpowiada za marketing Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku, będzie również dbała o wizerunek Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Jestem przekonany, iż nasza współpraca będzie długotrwała i oparta na stabilnych fundamentach – powiedział prezes ZPRP, Andrzej Kraśnicki.

Jako osobny projekt należy traktować wsparcie marketingowe dla Mistrzostw Europy, które zorganizuje Polska w przyszłym roku. W tym przypadku spółki zależne od Dentsu Aegis Network Polska będą wspierać działania kreacyjne oraz uczestniczyć w działaniach promocyjnych związanych z imprezą i wydarzeniami przedturniejowymi.