Z kraju 28 kwietnia 2015

Marketing sportowy w liceum?

Profilowanie klas w liceach ogólnokształcących to od dłuższego czasu normalność. Jednak, pod patronatem PGE Skry Bełchatów, powstaje ciekawy projekt.

II Liceum Ogólnokształcące im. Gabriela Narutowicza w Łodzi zachęca gimnazjalistów do udziału w naborze do klasy marketingu sportowego.

Jak czytamy w informacji prasowej klubu „oferta skierowana jest do uczniów zainteresowanych pracą we współczesnym świecie sportu. Ma stanowić przygotowanie do studiów na kierunkach menadżerskich oraz uczelniach oferujących kierunki marketingu i zarządzania sportem. Program tej klasy będzie wzbogacony o zajęcia związane z marketingiem sportowym, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne. Uczniowie będą mogli wziąć udział w różnorodnych imprezach sportowych i działaniach organizacyjnych co pozwoli im poznać praktyczną stronę zawodu menadżera. „Dwójka” zapowiada, że na zajęciach pojawią się pracownicy odpowiedzialni za promocję klubu i organizację imprez z udziałem siatkarskiej potęgi z Bełchatowa oraz prezesi i specjaliści z całej Polski zajmujący się tą tematyką”.