Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju PLFA z nowym logo
10.03.2015 13:00

PLFA z nowym logo

Przed startem nowego sezonu Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego zaprezentowano logotyp rozgrywek, którego autorem jest Dominik Pacholczyk.

Bartosz Burzyński
Udostępnij
PLFA z nowym logo


–  Nowe logo zostało zbudowane całkowicie od podstaw. Głównym celem było odświeżenie wizerunku PLFA oraz oddanie dynamicznego charakteru, jakim cechuje się futbol amerykański. Sygnet powstał poprzez eksplorację przestrzeni negatywowej i jest on połączeniem tarczy, symbolizującej siłę i dumę oraz piłki futbolowej, która oprócz bezpośredniego nawiązania do sportu, jest także ukłonem w stronę poprzedniego znaku graficznego. Dopełnienie stanowi współgrająca z sygnetem, prosta typografia, równoważąca całość – powiedział Dominik Pacholczyk. 

– Jedyną inspiracją było poprzednie logo PLFA, a konkretnie piłka, która się w nim znajduje. Oczywiście, zanim przystąpiłem do szkiców koncepcyjnych, zapoznałem się z tym co mają do zaoferowania inne ligi pod kątem wizerunku, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Nic jednak nie przykuło mojej uwagi, więc postanowiłem bazować jedynie na poprzednim znaku, co wydaje się teraz najlepszą drogą, jaką mogłem obrać. Trudność polegała na tym, by znak oddawał charakter futbolu amerykańskiego w czytelny, ale nie dosłowny sposób. Według mnie, logo to wskazówka i powinno być ono w jakiś sposób niedopowiedziane a tym samym unikatowe. Myślę, że udało się tutaj osiągnąć ten cel – dodał laureat konkursu na logotyp, który ogłoszono w grudniu zeszłego roku.

Warto dodać, iż Pacholczyk miał okazję projektować m.in. dla takich marek jak HBO, Nestlé, Legia Warszawa czy Yves Rocher Polska.

futbolamerykanski logo pacholczyk plfa polska
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Z kraju

Z kraju

Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę

W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów! Redakcja Sport Marketing
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego... urodę
Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem
Z kraju Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem Redakcja Sport Marketing
„Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu
Z kraju „Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu Redakcja Sport Marketing
Sławomir Szmal, prezes ZPRP
Artykuły Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw Marcin Długosz
Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu
Z kraju Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}