Z kraju 21 października 2011

PZKosz rozwinie się marketingowo

Polski Związek Koszykówki rozpoczął współpracę z Bonivest Polska. W ramach kooperacji agencja ma koordynować działania PR-u korporacyjnego.
Firma będzie wspierać także realizację długoterminowej strategii relacji z mediami, a także wspomagać działania mające na celu promocję koszykówki w Polsce.
 
Jest to kolejny etap zmian, które wprowadza nowy zarząd PZKosz. – Zależy nam na tym, aby wzbogacić medialny i społeczny obraz Związku oraz dyscypliny jaką on reprezentuje. Zdecydowaliśmy się na wsparcie agencji, ponieważ pragniemy podnieść społeczną świadomość na temat planów i wizji Związku, a także zaprosić wszystkich miłośników koszykówki do współtworzenia tej dyscypliny – mówi Grzegorz Bachański, prezes PZKosz.
 
– Będziemy dążyć do tego, aby PZKosz był odbierany przez media i społeczeństwo jako jednolita struktura organizacyjna mająca jasno określoną strategię rozwoju i wyraźnie wytyczone cele. Chcemy budować tożsamość polskiej koszykówki, starając się stworzyć trwały fundament, na którym będzie można realizować kolejne działania mające na celu popularyzację tej dyscypliny – dodał.