Z kraju 22 grudnia 2014

Sportfive poszuka sponsorów

Po raz drugi Sportfive będzie współpracować z Lechią Gdańsk. Jak informuje klub, tym razem szczegółowo określono warunki współpracy.


Agencja zajmie się poszukiwaniem nowych sponsorów na rynku polskim, jak i zagranicznym dla przedstawiciela T-Mobile Ekstraklasy. Na tej płaszczyźnie ma dojść do współpracy między polskim i niemieckim oddziałem Sportfive.

– Jest nam bardzo miło powitać Lechię Gdańsk w europejskiej rodzinie klubów współpracujących ze Sportfive. Wierzymy w potencjał marki oraz regionu i chcielibyśmy przyczynić się do rozwoju Lechii w nadchodzących latach – powiedział Philipp Hasenbein, dyrektor generalny Sportfive GmbH & Co. KG w Europie.

Z oświadczenia gdańszczan dowiadujemy się, iż „platforma wspólnych działań ma obejmować zadania realizowane z klubem, w ścisłym połączeniu z oczekiwaniami Miasta Gdańska, a także w korzystnej otwartości na współpracę agencji z operatorem stadionu”.

– Opracowany model biznesowy zakłada realne wsparcie w poszukiwaniu nowych partnerów z bazy, którą Sportfive właściwie już posiada – dodał Janusz Biesiada, dyrektor działu marketingu i sprzedaży w Lechii Gdańsk.

– Współtworzenie polityki marketingu sportowego klubu z podmiotem, który dysponuje niekwestionowanym „know-how”, przy jasnym ustaleniu zasad współpracy, może przynieść tylko dobre rezultaty. Nasze rozliczenia z agencją będą ściśle powiązane z osiągniętymi przez nią rezultatami. Będą realne korzyści – będzie kontynuowana współpraca. Celem jest wzmocnienie marki Lechia Gdańsk w Polsce i w Europie oraz rozwój klubu – kontynuował.

– Klub od paru miesięcy tworzył nową jakość w działaniach marketingowych, pozyskując nowych sponsorów. Naszym zadaniem będzie ściągnąć ich do Gdańska jeszcze więcej – skomentował Piotr Pietrzak, dyrektor generalny Sportfive na Polskę, który będzie koordynował realizację projektu w Gdańsku.

– Sportfive jest marką znaną na całym świecie, w klubach Bundesligi i Premiership działającą już od lat, obecnie coraz lepiej radzi sobie na rynkach Szwecji, Holandii, Turcji, Włoch czy Węgier. W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój Lechii Gdańsk – zakończył.