Z kraju 21 października 2011

PAP gotuje się na Euro 2012

Polska Agencja Prasowa uskutecznia działania w kontekście Euro 2012. Właśnie zawarto umowę o współpracy ze SmartContext. To ważny krok pod kątem reklamodawców.
\"\"
SmartContext, część Grupy ARBOinteractive, przygotuje emitowane na witrynie 2012euro.pap.pl dymki reklamowe. Zostaną one przygotowane we wszystkich opcjach: SmartLink (dymek z tekstem, dymek z tekstem i logo, dymek z tekstem i jumbo logo) oraz SmartMedia (dymek z flash, dymek z video lub dymek kontentowy).
 
Dzięki tej ofercie reklamodawcy będą mogli dotrzeć tak do kibiców piłkarskich, jak i też do wszystkich zainteresowanych organizacją imprezy, a także komunikacją i bezpieczeństwem w trakcie turnieju.
 
Wspomniany serwis PAP ma stanowić pełną bazę wiedzy o nadchodzącym turnieju.