Z kraju 20 października 2011

UEFA w kooperacji z siecią Real

UEFA związała się kontraktem z siecią hipermarketów Real. Współpraca będzie obowiązywała w kwestii sprzedaży produktów licencyjnych.
Real jest ogólnopolską siecią sprzedaży. Oferuje bardzo szeroki wybór towarów przemysłowych. Jego oferta powiększy się o gadżety związane z Euro 2012.
 
– Współorganizacja mistrzostw Europy to wielkie wyróżnienie dla Polski. Cieszę się, że my – jako sieć handlowa – po części także w tych przygotowaniach uczestniczymy. Dołożymy wszelkich starań, by efekty usatysfakcjonowały naszych klientów – mówi Rafael Gasset, prezes sieci Real.
 
Oprócz sprzedaży produktów licencyjnych UEFA Euro 2012 sieć zaproponuje także udział w konkursach z wyjątkowymi nagrodami. Będą także organizowane eventy tematycznie oraz powstanie strona internetowa dedykowana turniejowi.