Nowa kampania Raiffeisen Polbank
Jest to pierwsza kampania po przedłużeniu kontraktu reklamowego między stronami. Kolejne wspólne działania także będą się skupiać na wspieraniu pozytywnej aktywności i społecznie użytkowych celów.
W konkursie, którego celem jest wspieranie biegaczki narciarskiej, kibice mogą pokazać jak ją wspierają w trakcie treningów i zmagań w zawodach. W tym celu powstała specjalna strona kibicujjustynie.pl. Za jej pośrednictwem można umieszczać zdjęcia i filmiki. Akcja potrwa do końca stycznia 2015 roku.
– Konkurs „Kibicuj Justynie!” to pierwsze z serii działań wizerunkowych banku, w których współpracujemy z Justyną Kowalczyk. Ma on na celu ocieplenie marki Raiffeisen Polbank jako banku, który jest bliski ludziom, zachęca do pozytywnych działań, w tym przypadku na polu sportowym, do aktywności, zdrowego trybu życia. A przecież Justyna Kowalczyk, nasza najlepsza biegaczka narciarska, w startującym właśnie sezonie będzie ponownie walczyć o najwyższe światowe laury, więc na pewno zasługuje na nasz doping i wsparcie – powiedziała Małgorzata
Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbank.
– Obecne zasady naszej współpracy z Justyną Kowalczyk nie przewidują udziału biegaczki w kampaniach produktowych. W planowanych kolejnych wspólnych działaniach będziemy skupiać
się na promowaniu pozytywnej aktywności i wspieraniu społecznie użytecznych celów, korzystając z autorytetu i fantastycznej percepcji Justyny Kowalczyk wśród Polaków – dodała.
Nagrodą główną będzie wyjazd z osobą towarzyszącą na mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w szwedzkim Falun.
Działania będą wspierane spotem w serwisach VOD (TVN Player, Ipla, TVP VOD), na profilu Justyny Kowalczyk na Facebooku, a także na kanale YouTube firmy.
Dodatkowo w placówkach banku reklamy pojawią się na witrynach, na ekranach bankomatów i monitorach LCD w oddziałach.
Za kreację odpowiadają agencje kreatywne GPD i The Digital. Media zaplanował dom mediowy Starcom, a za spot odpowiada Bomaye.