Z kraju 30 listopada 2014

Nowa kampania Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank rozpoczął akcję „Kibicuj Justynie!”. Jej celem jest promowanie najbardziej oryginalnych sposobów dopingowania Justyny Kowalczyk.


Jest to pierwsza kampania po przedłużeniu kontraktu reklamowego między stronami. Kolejne wspólne działania także będą się skupiać na wspieraniu pozytywnej aktywności i społecznie użytkowych celów.

W konkursie, którego celem jest wspieranie biegaczki narciarskiej, kibice mogą pokazać jak ją wspierają w trakcie treningów i zmagań w zawodach. W tym celu powstała specjalna strona kibicujjustynie.pl. Za jej pośrednictwem można umieszczać zdjęcia i filmiki. Akcja potrwa do końca stycznia 2015 roku.

– Konkurs „Kibicuj Justynie!” to pierwsze z serii działań wizerunkowych banku, w których współpracujemy z Justyną Kowalczyk. Ma on na celu ocieplenie marki Raiffeisen Polbank jako banku, który jest bliski ludziom, zachęca do pozytywnych działań, w tym przypadku na polu sportowym, do aktywności, zdrowego trybu życia. A przecież Justyna Kowalczyk, nasza najlepsza biegaczka narciarska, w startującym właśnie sezonie będzie ponownie walczyć o najwyższe światowe laury, więc na pewno zasługuje na nasz doping i wsparcie – powiedziała Małgorzata
Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbank.

– Obecne zasady naszej współpracy z Justyną Kowalczyk nie przewidują udziału biegaczki w kampaniach produktowych. W planowanych kolejnych wspólnych działaniach będziemy skupiać
się na promowaniu pozytywnej aktywności i wspieraniu społecznie użytecznych celów, korzystając z autorytetu i fantastycznej percepcji Justyny Kowalczyk wśród Polaków – dodała.

Nagrodą główną będzie wyjazd z osobą towarzyszącą na mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w szwedzkim Falun.

Działania będą wspierane spotem w serwisach VOD (TVN Player, Ipla, TVP VOD), na profilu Justyny Kowalczyk na Facebooku, a także na kanale YouTube firmy.

Dodatkowo w placówkach banku reklamy pojawią się na witrynach, na ekranach bankomatów i monitorach LCD w oddziałach.

Za kreację odpowiadają agencje kreatywne GPD i The Digital. Media zaplanował dom mediowy Starcom, a za spot odpowiada Bomaye.