Z kraju 19 listopada 2014

Nice chce lepszej współpracy

Trwają rozmowy między Nice, sponsorem tytularnym Polskiej Ligi Żużlowej, a Telewizją Polską na temat dalszej współpracy w zakresie transmisji.


W ubiegłym sezonie średnia oglądalność w TVP meczów PLŻ wyniosła ponad 230 tysięcy widzów. Jak przyznaje Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice, strony chcą poprawić ten wynik poprzez pokazywanie żużla w sposób bardziej atrakcyjny.

Na pewno nie ulegną zmiano godziny transmisji. Spotkania będą się zaczynać o 13 lub 14, gdyż TVP nie zamierza konkurować ze spotkaniami Enea Ekstraligi.

Jak informują SportoweFakty.pl, transmisje mają zacząć przynosić zyski dla klubów. Plan zakłada, iż pieniądze otrzyma organizator transmitowanego spotkania, jak i ośrodek, gdzie zawody mają dla telewizji statut rezerwowych.

Szczegóły współpracy poznamy prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu.