Z kraju 17 listopada 2014

Janowicz w nowej kampanii

Jerzy Janowicz został twarzą nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Uniqa. Tenisista ma pokazać, że w życiu liczy się radość z życia.


„Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw” – tak brzmi slogan działań promocyjnych. Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmie internet, telewizję oraz outdoor.

– To nasza pierwsza kampania od wielu lat i ważny dla nas moment. Ruszamy z kampanią 17 listopada 2014 roku. Potrwa ona aż do końca lutego 2015 roku. W pierwszym etapie startujemy z kampanią w internecie. Z początkiem nowego roku będzie można zobaczyć nasz spot reklamowy w telewizji – powiedziała Katarzyna Ostrowska, dyrektor marketingu i PR w Uniqa.

Za dobór mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare.

– Kampania Uniqa ma charakter wizerunkowy, dlatego staraliśmy się dobrać media nie tylko najlepiej dopasowane do naszej grupy celowej, ale zarazem takie, które podkreślą wartości marki. Z racji bogatej oferty produktowej Uniqa postawiliśmy na szeroki dobór mediów, skupiając się m.in. na telewizji, VOD, kampanii online czy wsparciu w przestrzeni miejskiej. Chcemy dotrzeć do jak największego grona potencjalnych klientów, mocno zaznaczając, że UNIQA to dobry i sprawdzony wybór – dodał Maciej Świątek, dyrektor zespołu klienckiego Mindshare.

Reklamy będą przenosić do specjalnej strony pomysl.uniqa.pl.