Ile osób zapłaciło za walkę Adamek – Szpilka?
„Gazeta Wyborcza” poinformowała ile osób wykupiło transmisję w systemie pay-per-view w Cyfrowym Polsacie, aby obejrzeć galę Polsat Boxing Night.
Mowa o liczbie ponad 100 tysięcy abonentów, a do tego należy jeszcze dodać sprzedaż PPV u operatorów płatnych telewizji oraz kablówek.
Choć Grupa Polsat nie zdradza oficjalnych danych, to szacuje się, że łączna sprzedaż mogła przekroczyć 200 tysięcy abonentów. Takim wynikiem może poszczycić się jedynie pierwsza transmisja w tym systemie w Polsce z walki Adamek – Kliczko.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



