Z kraju 3 czerwca 2014

Królewskie zaangażowane w Legię

Nie od dziś obserwujemy olbrzymie zaangażowanie marki Królewskie w działania związane z promocją wśród kibiców Legii Warszawa.
Oczywiście to nie powinno dziwić, wszakże browar jest sponsorem klubu od ponad 10 lat. 
 
Przykładem takich działań są specjalnie przygotowane „mistrzowskie szklanki”, które można było nabyć w sklepie Legii na stadionie przy Łazienkowskiej już przy okazji ostatniego meczu ligowego. 
 
W lipcu trafią one także do wybranych sklepów w Warszawie i całym województwie mazowieckim. Objęte zostaną specjalną promocją.

 

 
– Produkcję mistrzowskiej szklanki zleciliśmy już trzy tygodnie temu. Nie mieliśmy wątpliwości, że Legia Warszawa sponsorowana przez Królewskie zdobędzie tytuł mistrzowski – mówi Anna Paciejewska z marketingu marki Królewskie.
 
To kolejna forma aktywacji marketingowej marki. Warto choćby przypomnieć, że przy okazji tysięcznej wygranej Legii w Ekstraklasie piwo można było nabyć w specjalnej puszcze „Królewskie 1000 zwycięstw”.