Z kraju 26 maja 2014

Lech zmienia partnera

To już pewne. Od nowego sezonu występujący w ekstraklasie Lech Poznań zmieni sponsora technicznego. Wiąże się to z wygaśnięciem kontraktu z Pumą.

Niemiecką markę zastąpi amerykański gigant, firma Nike. Oficjalna prezentacja trykotów ma nastąpić w trakcie prezentacji drużyny w lipcu.
 
– Z wielką radością ogłaszamy fakt związania się Nike z Lechem Poznań, jednym z najlepszych polskich klubów, mającym ponad 90 lat tradycji i sześć tytułów mistrzowskich – mówi Tim Runzheimer, general manager Nike Poland. –
Zarówno drużyny seniorskie jak i młodzieżowe otrzymają nasze zaawansowane technologicznie stroje, które pomogą im w tym, aby trenowały i grały na jak najwyższym poziomie.

– Współpraca z marką o takiej reputacji to bardzo ważny krok dla Kolejorza – dodaje Karol Klimczak, prezes Zzarządu Lecha Poznań. – Nowe trykoty będą zakładali nie tylko piłkarze pierwszego zespołu, ale również zawodnicy Akademii Lecha. To będzie miało ogromny wpływ na wizerunek klubu oraz morale młodych chłopców, którzy marzą o wielkich karierach.