Z kraju 24 maja 2014

Resovia wyjątkowo medialna

Okazuje się, że choć koniec sezonu nie był dla siatkarzy Asseco Resovii Rzeszów najbardziej udany to sponsorzy klubu i tak mogą zacierać ręce.

Pomimo tego, że siatkarze z Rzeszowa nie zdołali obronić tytułu mistrzów Polski (w finale ulegli PGE Skrze Bełchatów) miniony sezon był bardzo udany dla tego klubu pod względem marketingowym. Świadczą o tym choćby dane statystyczne dotyczące kwietnia.

Wartość ekspozycji reklamowych sponsorów rzeszowskiej drużyny w kwietniu wyniosła bowiem 20 milionów złotych. Tak dobry wynik zapewniły transmisje ośmiu spotkań, które w sumie obejrzało niemal dwa miliony widzów.

W całym sezonie 2013/2014 transmitowano w telewizji 32 spotkania Resovii, które zgromadziły przed telewizorami ponad 6 milionów Polaków. To przełożyło się zaś na wartość medialną na poziomie ponad 54 milionów złotych.