Z kraju 16 maja 2014

Totolotek z Lechią

W piłkę nożną klubową inwestują już i Fortuna (Legia Warszawa), i Star-Typ Sport (Lech Poznań). Przyszedł czas na Totolotka, który wesprze gdański klub.

Polska spółka należąca do greckiej grupy Intralot związała się 15 maja z przedstawicielem T-Mobile Ekstraklasy dwuletnią umową.
 
– Od wielu lat wspieramy polską piłkę, a Lechia Gdańsk to pierwszy klub, z którym zawarliśmy umowę sponsoringową. Cieszymy się,  że możemy o tym fakcie poinformować dzisiaj, na dzień przed szlagierowym meczem z Lechem Poznań.  Nawiązanie współpracy z Lechią to dla nas początek większego zaangażowania w projekt wsparcia polskiej piłki klubowej o czym mamy nadzieję poinformować niebawem.  Totolotek to najdłużej działająca firma na rynku zakładów wzajemnych w Polsce, oferująca poprzez swoją stronę internetową oraz sieć blisko czterystu punktów sprzedaży najbogatszy na polskim rynku wybór zakładów sportowych.  Liczymy, że nasze doświadczenie przełoży się na realne wsparcie  Lechii i pomoże jej w osiąganiu sukcesów sportowych – powiedział Adam Lamentowicz, prezes zarządu Totolotek S.A.
 
Współpraca z nowym sponsorem rozpocznie się już przy okazji najbliższego meczu z Lechem Poznań. Logotyp nowego Sponsora Oficjalnego będzie widoczny na stadionie piłkarskim w Gdańsku, oficjalnej stronie internetowej klubu, materiałach drukowanych. Totolotek planuje od nowego sezonu szereg akcji skierowanych do kibiców.
 
– Jestem przekonany, że nasza współpraca ze sponsorem oficjalnym, jakim od dzisiaj jest Totolotek, przyniesie obustronne korzyści. Pozyskanie tak silnego partnera biznesowego to dla Lechii Gdańsk potwierdzenie skutecznej budowy silnej marki na rynku piłkarskim i powód do dumy – powiedział Bartosz Sarnowski, prezes zarządu Lechii Gdańsk S.A.
 
Umowa została podpisana przy udziale firmy 4Business – agencji marketingu sportowego.