12.05.2014 05:32

Najpopularniejsze kanały sportowe – kwiecień 2014

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż najpopularniejszym kanałem sportowym w kwietniu okazał się Polsat Sport. Kto jest za jego plecami?


Badania przeprowadzone dla portalu Media2.pl wskazują, iż w ogólnej grupie widzów (4+) najpopularniejszy był Polsat Sport z wynikiem 29,1 tysięcy widzów (0,47 procent). Jednak patrząc na analogiczny okres sprzed roku stacja notuje spadek o niemalże 13,3 tysiąca oglądających.
 
Na drugim stopniu podium znalazł się Eurosport z wynikiem 28,7 tysięcy widzów (0,47 procent). Oznacza to wzrost o 1,9 tysiąca fanów sportu. Na trzeciej pozycji umiejscowiony został Canal+ Sport z rezultatem 23,7 tysięcy widzów (0,38 procent). To oznacza wzrost o 6,7 tysięcy widzów.
 
W komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) prowadzi jednak Canal+ z wynikiem 12,2 tysięcy widzów (0,5 procent). Drugie miejsce zajmuje Polsat Sport – 11,9 tysięcy widzów (0,49 procent), a trzecią pozycję Polsat Sport News – 7,1 tysięcy widzów (0,29 procent).

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński