Z kraju 10 kwietnia 2014

Stoch świetną inwestycją

Okazuje się, że tej zimy Kamil Stoch był dla swoich sponsorów strzałem w dziesiątkę. Polski skoczek cieszył się bowiem ogromną popularnością mediów i kibiców.

Sukcesy sportowe Kamila Stocha w prosty sposób przełożyły się na wyniki marketingowe. Nasz najlepszy obecnie skoczek wyjątkowo często gościł bowiem w mediach. W trakcie minionej zimy opublikowano o nim ponad 40,5 tysiąca informacji.

Co więcej aż 827 razy Kamil Stoch pojawiał się na okładkach gazet i pism. Wyliczono, że ekwiwalent reklamowy tych publikacji wyniósł ponad 233 miliony złotych. Sponsorzy mogą być z siebie dumni, ponieważ zainwestowali w Stocha jedynie skromny procent tej sumy.

Niewiele gorzej w marketingowych statystykach wygląda Justyna Kowalczyk. Ekwiwalent reklamowy publikacji na jej temat wyniósł bowiem 180,7 miliona złotych.