Sponsor prosi o pomoc
Jeden ze sponsorów łódzkiego Widzewa postanowił przyłączyć się do kibiców klubu w apelach skierowanych w stronę miejskich radnych.
Jeszcze niedawno wydawało się, że budowa nowego stadionu Widzewa jest już tylko kwestią czasu. Do połowy lutego ogłoszony miał zostać przetarg w tej sprawie. Okazuje się jednak, że do tej pory nikt nic o tym nie słyszał.
Stanisław Syguła, diler samochodów marki Citroen i Hyundai i zarazem jeden z najważniejszych sponsorów klubu postanowił nie być obojętny na bezruch ze strony miejskich radnych. Dlatego też napisał list do prezydent miasta Hanny Zdanowskiej.
– Serce krwawi, gdy przychodzi zasiadać na trybunach stadionu przy al. Piłsudskiego. Przykre, że Łódź jako jedyne z miast mające zespół w krajowej elicie, musi się wstydzić za obiekt, na którym rywalizuje zespół czterokrotnego mistrza Polski, ostatniego polskiego uczestnika Ligi MIstrzów. Doskonała atmosfera, kibicowska miłość, sympatia mieszkańców i przychylność łódzkiego biznesu nie zmieni faktu, że sportowy skansen – rodem z poprzedniej epoki – odstrasza, zamiast przyciągać widzów – przekonywał w piśmie wzruszony sponsor.
Czy apele kibiców i sponsora w końcu na coś się zdadzą?

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



