Z kraju 1 lipca 2014

Zmiany w Gdyni

Zarząd Basketball Investments poinformował, iż z końcem czerwca wygasła umowa ze sponsorem klubu, która nie została prolongowana.

Współpraca z firmą Mayland Real Estate rozpoczęła się 23 października 2011 roku. Początkowo przedsiębiorstwo został sponsorem wspierającym gdyńską drużynę koszykarską.
 
Jednak w listopadzie 2012 roku zaangażowanie francuskiego dewelopera zwiększyło się. Do końca sezonu 2012/13 koszykarki występowały pod szyldem Centrum Wzgórza Gdynia.
 
W sierpniu 2013 roku centrum handlowe zmieniło nazwę, a za nim uczynił też to klub. Od tego momentu team występował pod nazwą Riviera Gdynia.
 
Badanie marketingowe przeprowadzone przez klub przy współpracy z Katedrą Zarządzania w Sporcie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku w lutym 2014 roku na grupie blisko 350 osób wykazało, że 98% respondentów wskazało Rivierę, jako sponsora gdyńskich koszykarek i przyznało, że bycie częścią nazwy klubu czy wizualizacja elementu graficznego firmy na stroju sportowca są szansą do wzajemnego wypromowania się nie tylko lokalnie, ale również na arenie międzynarodowej. 
 
W związku z zakończeniem współpracy zmianie ulegnie nazwa i logotyp drużyny.