Z kraju 18 lipca 2014

Nowy partner Ekstraklasy

Nice Polska została nowym oficjalnym partnerem Ekstraklasy. Co to oznacza dla rozgrywek i jakie korzyści będą miały z tytułu umowy jej strony?

Firma będzie miała prawo do posługiwania się tytułem i znakiem oficjalnego partnera Ekstraklasy na wszystkich polach swojej komunikacji marketingowej. Kontrakt podpisano na najbliższy sezon.
 
Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem obejmuje możliwość umieszczania go między innymi we wszelkiej działalności marketingowej, promocyjnej i informacyjnej prowadzonej przez firmę Nice w Polsce i za granicą.
 
Firma Nice Polska, obecna na polskim rynku od 18 lat, to dziś wiodący w branży dostawca kompleksowych systemów automatyki do bram i rolet oraz bram garażowych.
 
– Wspieranie polskiego sportu od zawsze było dla nas istotnym elementem naszej działalności. Nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest naturalnym kolejnym krokiem na tej drodze i cieszę się, że dzisiaj możemy ogłosić połączenie naszych sił – przyznał Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.
 
Umowa z Nice to kolejny kontrakt komercyjny zawarty przez Ekstraklasę S.A.: – Konsekwentnie realizujemy naszą strategię obecności na rynku i zwiększania wartości marki Ekstraklasa. Gratuluję firmie Nice, która przez najbliższy sezon będzie mogła posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy – dodał Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. 
 
W ramach współpracy marka Nice obecna będzie także m.in. w billboardach sponsorskich prezentowanych przy okazji spotkań najwyższej klasy rozgrywek.