Finał na billboardach
Przed nami finał koszykarskiego Pucharu Polski, który odbędzie się we Wrocławiu. Turniej reklamowany jest przy pomocy nietypowych billboardów.
W najbliższy weekend we Wrocławiu spotkają się ze sobą najlepsze drużyny tegorocznego Pucharu Polski, by powalczyć o cenne trofeum. Od początku lutego wydarzenie to jest reklamowane przy pomocy interesujących billboardów.
W kilku miastach Polski reklamy zamieniły się bowiem w ogromne tablice koszykarskie, do których przytwierdzono kosze. Na billboardach promocja turnieju się jednak nie kończy – towarzyszą im działania reklamowe prowadzone na kilku najpopularniejszych portalach sportowych w Polsce.
Co więcej na portalu YouTube umieszczane są spoty zapowiadające turniej. Oto wideo przedstawiające zamysł kampanii:
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Koniec współpracy Igi Świątek z globalną marką
Iga Świątek jako wiceliderka rankingu WTA ma na koncie nie tylko sukcesy sportowe, ponieważ może pochwalić się również sporym potencjałem marketingowym. Jednak tym razem, jak podaje menedżerka tenisistki, Polka rozstała się z jednym z partnerów o globalnej marce.