Z kraju 27 lipca 2014

Nowy partner Legii

Firma Modecom, producent tabletów, smartfonów oraz akcesoriów komputerowych, dołączyła do grona partnerów piłkarskiego mistrza Polski – Legii Warszawa.

– Rozpoczęcie współpracy partnerskiej z klubem sportowym Legia Warszawa jest pierwszym krokiem we wdrażaniu przez firmę Modecom długofalowej strategii marketingowej. Strategia ta zakłada wspieranie dyscyplin sportowych opartych na regułach: fair-play, gry zespołowej, determinacji w dążeniu do celu oraz wzajemnego poszanowania. Te obowiązujące w sportach zespołowych zasady, tożsame są ze stosowaną przez spółkę Modecom filozofią. Na jej filarach oparty jest kodeks i hierarchia wartości, które firma od początku istnienia wykorzystuje w swoim modelu biznesowym – powiedział Jakub Łozowski, przewodniczący rady nadzorczej firmy.
 
– Do realizacji naszej strategii wybraliśmy klub Legia Warszawa, który od prawie stu lat dostarcza emocji piłkarskich na najwyższym poziomie. Klub Legia Warszawa poprzez swój profesjonalny zespół stwarza także możliwości rozwoju młodych talentów. Prowadzona przez Legię Akademia Piłkarska co roku wyławia i szkoli przyszłe gwiazdy polskiego futbolu oraz przekazuje im uniwersalne wartości. Głęboko wierzymy, że na powyższych wartościach, które dzielimy razem z aktualnym mistrzem Polski, umocnimy pozytywny obraz marki Modecom w obszarze jej działania – dodał Łozowski.
 

– Cieszymy się, że grono naszych partnerów stale się powiększa. Jest to znak, że Legia Warszawa stała się marką, która jest dla współpracujących z nami firm niezwykle atrakcyjna i mogą one czerpać z takiej współpracy same korzyści. Dbamy o to, aby wszystkim sukcesom sportowym obecnego mistrza Polski towarzyszyły również same prestiżowe wyniki na płaszczyźnie marketingowej oraz biznesowej. Coraz więcej podmiotów zauważa, że oferowane przez nasz Klub partnerstwo, to promocja nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej. Reprezentowane przez Legię Warszawa wartości, dbałość o sportową edukację młodzieży, udział w europejskich rozgrywkach to tak naprawdę cechy niewielu organizacji i klubów sportowych w Polsce – skomentował współpracę członek zarządu oraz dyrektor wykonawczy Legii Warszawa, Jakub Szumielewicz.