Lewandowski nadal na czele
Magazyn „Forbes” opublikował ranking najcenniejszy marketingowo polskich gwiazd. Na jego czele niezmiennie znajduje się Robert Lewandowski.
Wartość piłkarza w tym roku została wyceniona na 1,052 miliona złotych. To co prawda o 5 tysięcy złotych mniej niż w roku ubiegłym, ale jego pozycja się nie zmieniła. Taką kwotę powinna zapłacić firma za roczną umowę reklamową z gwiazdą.
Na trzecią pozycję wskoczył Kamil Stoch, którego przed rokiem nie było w ogóle na liście. Teraz jego wartość reklamową szacuje się na 645 tysięcy złotych. To olbrzymia zasługa sukcesów na igrzyskach w Soczi.
Duży awans zanotował Marcin Gortat, z 19 lokaty tuż za podium. W tym roku „Forbes” ocenił jego wartość na 573 tysiące złotych, zatem aż o 32 tysiące więcej niż w roku ubiegłym.
Szóste miejsce okupuje Agnieszka Radwańska, która w ostatnim czasie jest bardzo często widoczna w wielu kampaniach (tylko w ostatnim półroczu wzięła udział w pięciu), ale mimo to spadła o dwa oczka względem roku 2013.
W pierwszej dziesiątce ze sportowców znajdziemy także Jakuba Błaszczykowskiego. On także zaliczył spadek, w jego przypadku o jedną lokatę.