Z kraju 4 sierpnia 2014

Modecom także z reprezentacją

Modecom, firma produkująca tablety, smartfony oraz akcesoria komputerowe została kolejnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

W ciągu kilku dni PZPN zawarł kontrakty z Star-Typ Sport oraz Alior Bankiem. Modecom jest kolejny. Co ciekawe, firma w zeszłym tygodniu dołączyła także do partnerów Legii Warszawa.
 
Umowa została podpisana na dwa lata, co oznacza partnerstwo w trakcie eliminacji do UEFA Euro 2016, a także w okresie turnieju finałowego.
 
– Modecom to kolejna firma, która dołączyła do grona sponsorów reprezentacji Polski. Jesteśmy zadowoleni, że pozyskaliśmy dobrego partnera, jednego z liderów w swojej branży. Jestem przekonany, że inwestycja firmy w sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie firmie Modecom wiele korzyści biznesowych. Zawarcie kontraktu jest potwierdzeniem trendu, że coraz więcej firm jest zainteresowanych realizacją swojej strategii marketingowej poprzez wspieranie drużyny narodowej – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
 
– Podpisana umowa jest kolejną odsłoną wdrażanej przez firmę Modecom strategii marketingowej – wyjaśnił Jakub Łozowski, przewodniczący rady nadzorczej firmy. – Reprezentacja Polski to nasze wspólne dobro narodowe. Kadrze narodowej kibicuje każdy z nas, dlatego wspieramy biało-czerwonych w drodze do Euro 2016. Piłka nożna to także uniwersalne wartości oparte na zasadach fair-play oraz wzajemnego poszanowania, które Modecom od początku istnienia wykorzystuje w swoim modelu biznesowym. Głęboko wierzę, że współpraca z polską drużyną narodową przyczyni się do umocnienia marki Modecom w kraju i za granicą – dodał.
 
W ramach współpracy sponsoringowej nowy sponsor uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej” oraz do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Firma uzyskała także prawo do obecności reklamowej podczas meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce.