Popularny „szczypiorniak”
Okazuje się, że transmisje z meczów Mistrzostw Europy w piłce ręcznej cieszą się ogromną popularnością. Przynajmniej te z udziałem Polaków.
Mamy już dane dotyczące wyjątkowo emocjonującego meczu Mistrzostw Europy w piłce ręcznej, w którym nasi reprezentanci dzięki niebywałej dyspozycji Piotra Wyszomirskiego rozgromili Szwecję 35:25.
Okazuje się, że transmisję w TVP2 śledziło w szczytowym momencie oglądalności niemal 6,15 miliona widzów. Wynik ten dał udziały na poziomie 27,6 procent. Jak nie trudno się domyślić TVP2 było wtedy liderem pasma.
Równie dobre wyniki zanotowała stacja TVP Sport podczas transmisji tego spotkania. Na antenie sportowego kanału publicznej telewizji mecz śledziło w momencie najwyższej oglądalności 429 tysięcy widzów.
Warto poczekać na wyniki oglądalności spotkania z Chorwatami, które mogą być równie imponujące. Szkoda, że dyspozycja naszych „szczypiornistów” była już wtedy nieco gorsza.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
DDB i Grupa K+ tworzą Sporting Agency – pierwszą kompleksową agencję marketingu sportowego w Polsce
Liderzy komunikacji i marketingu łączą siły, aby skuteczniej wspierać marki w ich obecności w świecie sportu. Sporting Agency ma czerpać z doświadczeń DDB i Grupy K+, w tym należącej do niej agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight. Agencja będzie koncentrować się na tworzeniu kompleksowych projektów, które nie tylko zwiększają rozpoznawalność marek poprzez…



