Z kraju 19 sierpnia 2014

Królewskie dalej z Legią

Marka piwa Królewskie pozostanie sponsorem mistrza Polski w piłce nożnej, Legii Warszawa. Nowa umowa będzie obowiązywała przez najbliższe trzy lata.

– Królewskie to jedyna marka piwna z warszawskimi korzeniami. To silna i doskonale rozpoznawalna marka regionalna, od lat ceniona przez konsumentów – powiedziała Barbara Rychel, kierownik marketingu marki Tatra i marek regionalnych, która w Grupie Żywiec odpowiada za Królewskie.
 
– Nasza współpraca z Legią – najbardziej warszawskim klubem sportowym – jest przykładem świetnego partnerstwa, które obydwu stronom przynosi bardzo wymierne korzyści. W ten sposób marka może być bliżej swojego konsumenta, towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach. Klub zaś zyskuje silnego, stabilnego i zaangażowanego sponsora oraz partnera dla swoich działań także poza boiskiem – dodała Rychel.
 
– Sponsoring sportowy w Polsce jest wciąż w powijakach. Choć coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z takiej współpracy, to jednak wciąż trudno o długoterminowe, przewidywalne partnerstwo, które gwarantuje naszemu klubowi stały rozwój i daje możliwość planowania inwestycji – podkreślił Jakub Szumielewicz, członek zarządu Legii Warszawa.
 
– Ponad 10 lat współpracy Legii z marką Królewskie to naprawdę rzadkość w polskim sporcie. Stabilny sponsor na dobre i złe to najlepsze, co może przytrafić się klubowi sportowemu – dodał.
 
Należy podkreślić, iż w ramach współpracy marka planuje liczne akcje wspierające drużynę piłkarską, a także wydarzenia skierowane do fanów klubu i mieszkańców stolicy.