Z kraju 20 sierpnia 2014

Ruch Chorzów z PGNiG

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA zostało nowym sponsorem głównym Ruchu Chorzów występującego w piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasie.

Umowę podpisano do końca sezonu 2014/15. Logo PGNiG zostanie umieszczone na strojach meczowych chorzowian. Pierwszy raz pojawi się tam w trakcie ligowego starcia z Lechem Poznań (24 sierpnia).
 
– Cieszymy się, że tak wymagające przedsiębiorstwo, które od lat z powodzeniem angażuje się w edukację poprzez sport uznało, że Ruch jest odpowiednim partnerem w efektywnej realizacji tego typu projektów. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się zarazić miłością do futbolu kolejne pokolenia młodych ludzi, a PGNiG, które dziś dołącza do grona naszych partnerów będzie usatysfakcjonowane z rozpoczynającej się właśnie współpracy – podkreśliła Donata Chruściel, dyrektor ds. marketingu i PR Ruchu Chorzów.
 
– PGNiG od wielu lat wspiera edukację sportową dzieci i młodzieży w różnych dyscyplinach sportowych. Wychowanie poprzez sport jest elementem przemyślanej i konsekwentnie realizowanej polityki sponsoringowej  i CSR spółki.  Rozpoczynając współpracę z Ruchem Chorzów liczmy, że profesjonalizm szkoleniowców i entuzjazm dzieci przyniosą wszystkim wymierne korzyści – dodała Dorota Gajewska, dyrektor departamentu komunikacji, rzecznik prasowy PGNiG.
 
PGNiG to największa spółka w Polsce zajmująca się poszukiwaniem i wydobywaniem gazu ziemnego oraz ropy naftowej.