Czarni zmieniają logo
Energa Czarni Słupsk od nowego sezonu Tauron Basket Ligi będzie posługiwać się nową identyfikacją wizualną. Jaki jest efekt prac? Bardzo dobry.
Nad projektem nowego logo czuwał Mateusz Kaźmierczak, media i marketing manager klubu. Z kolei wykonanie powierzono Kamilowi Doliwie z Lunatic Agency.
– Nowe logo Energa Czarni Słupsk jest zdecydowanie dynamiczne, przez co dobrze wpisuje się w sposób, w jaki koszykówka jest postrzegana – szybkie tempo, rywalizacja. Wyróżnia się też dopracowaniem szczegółów. Zarówno typografia, jak i elementy graficzne są spójne, nie ma, obecnego w wielu innych znakach drużyn sportowych, poczucia przypadkowości. Zastosowanie tarczy herbowej dodało logotypowi szlachetności, a równocześnie nie przeszkodziło w uzyskaniu nowoczesnego wyglądu. Na pewno będzie świetnie się prezentować zarówno na koszulkach zawodników, gadżetach, jak i podczas transmisji. Oby więcej tego typu produkcji w polskim sporcie – przyznał Marcin Niewiadomski z Jamel Interactive.
Warto zauważyć, że logo nie zawiera barw sponsora tytularnego, Energa SA. Jak informują twórcy, jest to „celowy zabieg, podkreślający, że po wielu sezonach owocnej współpracy, stanowi już jedność! ENERGA i ENERGA CZARNI Słupsk to jeden silny twór, oparty na zasadzie wewnętrznej współpracy. Nazwa sponsora góruje nad resztą elementów – w końcu to on scala wszystkie działania, pozwala na uwieńczenie ich sukcesem”.