Z kraju 28 sierpnia 2014

Kampania dla Legii najlepsza

Legia ma się czym szczycić. Grupa studentów we współpracy z klubem wygrała światowy konkurs marketingu internetowego organizowany przez Google.

Zwycięstwo zanotowano w najbardziej prestiżowej kategorii „AdWords Business” w 2014 Google Online Marketing Challenge.
 
W składzie zespołu znaleźli się: Mateusz Rydlewski, Przemysław Dmochowski, Agnieszka Żdanuk, Marek Janisiewicz i Paweł Zawadzki – pod opieką dr. Tymoteusza Doligalskiego. Członkowie tej grupy reprezentowali Szkołę Główną Handlową, Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego oraz Politechnikę Warszawską.
 
– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Legia mogła uczestniczyć w projekcie, który przyniósł warszawskim studentom – kibicom z Łazienkowskiej 3 – zwycięstwo w tak prestiżowym konkursie. Uczestnictwo w takim konkursie było wspaniałą, wspólną przygodą i możliwością wymiany doświadczeń. Poprzez takie działania możemy wprowadzić markę Legii na wyższy poziom w świecie marketingowym – powiedział Jakub Szumielewicz, członek zarządu i dyrektor wykonawczy Legii.
 

– Kampania przeprowadzona dla Legii Warszawa była dla nas wyjątkowym doświadczeniem. Oprócz aspektu biznesowego projekt miał dla nas, jako kibiców klubu oraz polskiej piłki, niezwykle silny wymiar emocjonalny i sentymentalny. Niezwykle cieszymy się, że swoją pracą mogliśmy dołożyć cegiełkę w budowaniu wielkiej Legii Warszawa. Mamy nadzieję, że nasza kampania będzie inspiracją dla innych klubów Ekstraklasy i przyczyni się do ich rozwoju biznesowego, a co za tym idzie również rozwoju sportowego – stwierdził Mateusz Rydlewski, kapitan zespołu studentów.