Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju Pogoń wylicytowała znaki
29.08.2014 08:01

Pogoń wylicytowała znaki

W końcu się udało. Pogoń Szczecin SA wylicytowała znaki towarowe Pogoni, co oznacza, że obecny klub stał się właścicielem logo i nazwy.

Bartosz Burzyński
Udostępnij

Do tej pory była to własność MKS Pogoń, ale w związku z zadłużeniem stowarzyszenia znaki zostały wystawione do licytacji. 
 
– W dniu dzisiejszym odbyła się licytacja, która przez długi czas była odwlekana. Dużo perypetii miała ta sprawa. Zdecydowaliśmy się na wykupienie wierzytelności stowarzyszenia MKS, czyli nie naszych długów. Do tej pory kosztowało nas to 400 tysięcy złotych. Przy kolejnym wierzycielu powiedzieliśmy „stop – musi być licytacja”. Nie ukrywam, że zostawiliśmy furtkę i, gdyby pojawił się jakiś szaleniec z bardzo grubym portfelem, to ostrożnie byśmy do tego podchodzili. Do momentu rozpoczęcia licytacji nikt taki się jednak nie pojawił. Przystąpiliśmy do licytacji, bo chcieliśmy wreszcie zamknąć ten temat. Spółka Akcyjna Pogoń Szczecin powinna być właścicielem znaku i praw do nazwy Pogoń – podkreśla jeden z włodarzy Pogoni.
 
– Czy to wywoła jakieś reperkusje, zmiany? Jest wiele rzeczy, które trzeba uporządkować. Nazwą Pogoń posługuje się wiele podmiotów, nie są to uregulowane rzeczy. Nie chcę przez to powiedzieć, że będziemy od kogoś żądać pieniędzy, ale z czasem formalnie chcemy to ułożyć. Jeśli będziemy kontynuować zgodę na posługiwanie się nazwą, to ewentualnie za symboliczne „5 zł”. Wszystkie inne kwestie, z towarami, ze sprzedażą będziemy chcieli powoli porządkować, aby nie było wątpliwości, że działa to na zasadach rynkowych – dodaje prezes, Jarosław Mroczek.
 
– Choć w niczym nie zawiniliśmy, to łącznie zapłaciliśmy za to aż 560 tysięcy. Tyle kosztowały nas wszystkie zobowiązania, które nie były przecież nasze. Zamyka to całą sprawę. Zrobiliśmy to dla kibiców i by Pogoń oznaczała ten sam klub, co w roku 1948. Najważniejsze jest to, że po kilku latach temat został zamknięty, ponieważ zawsze było z tyłu głowy, że może znaleźć się ktoś, kto będzie chciał zrobić z tego interes i narobi nam wszystkim kłopotu – zakończył Mroczek.

ekstraklasa herb logo mroczek pilkanozna pogonszczecin polska
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Z kraju

Z kraju

Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!

Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce. Redakcja Sport Marketing
Zgodnie z tradycją Polski Związek Piłki Nożnej planuje uczcić kolejną okrągłą rocznicę powstania federacji. Już w grudniu, z okazji 105-lecia Związku, odbędzie się międzynarodowa konferencja, która będzie okazją do wymiany doświadczeń wszystkich przedstawicieli środowiska piłkarskiego z Polski i zagranicy. Wydarzenie odbędzie się 3 grudnia w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie.
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego... urodę
Z kraju Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę Redakcja Sport Marketing
Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem
Z kraju Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem Redakcja Sport Marketing
„Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu
Z kraju „Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu Redakcja Sport Marketing
Sławomir Szmal, prezes ZPRP
Artykuły Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw Marcin Długosz
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}