Akcja zakończyła się sukcesem
Spontaniczna akcja internetowa zapoczątkowana przez Jakuba Bednaruka przełożyła się na realne spełnienie potrzeb podopiecznych domów dziecka.
O przeprowadzonej na Twitterze akcji oznaczonej hashtagiem #czapkaiwana pisaliśmy już tutaj. W dużym skrócie za każde „ćwierknięcie” z tym hashtagiem władze klubu siatkarskiego AZS Politechnika Warszawska zdecydowały się przekazać pięć złotych na kupno zimowych czapek dla podopiecznych domów dziecka.
Choć akcja trwała bardzo krótko to przyniosła wymierne efekty. W sumie zanotowano ponad 20 tysięcy wpisów ze wspomnianym wcześniej hashtagiem z czego 3,3 tysiące było unikatowe – daje to uzbieraną kwotę na poziomie 16,7 tysiąca złotych.
Dzięki wsparciu sponsorów klubu te wirtualne pieniądze uda się przełożyć na rzeczywiste czapki, które główny „bohater” akcji – Ivan Kolev osobiście wręczy dzieciakom.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Utalentowany lekkoatleta wspierany przez największy hub e-commerce
Primavera Parfum, największa firma w kraju w zakresie wielokanałowej sprzedaży produktów Health&Beauty, nawiązała współpracę sponsorską z Krzysztofem Grochowskim. W ramach współpracy grupa będzie korzystać z wizerunku utalentowanego, reprezentującego barwy AZS-AWF Warszawa skoczka w dal. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.



