Z kraju 31 sierpnia 2014

Podyplomowe Studia Marketingu Sportu

Mamy dla Was ciekawą propozycję Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu, na których nie braknie ciekawych tematów i wykładowców.

Rozpoczęła się rekrutacja na 10. edycję pierwszych w Polsce Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu, prowadzonych przez Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studia są realizowane  we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Tenisowym, Golf Parks Poland oraz MobileMS.
 
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pracy w organizacjach sportowych, które prowadzą działalność na dwóch rynkach, czyli skierowaną do odbiorców swych usług (widzów imprez sportowych) oraz do przedsiębiorstw i osób, chcących zainwestować w sport, jak też do sponsorów sportu.
 
Studia są adresowane do:
– klubów sportowych, działających w różnych dyscyplinach;
– stowarzyszeń kultury fizycznej, w tym polskich związków sportowych;
– nowo powstających organizacji sportu, które mają się zajmować zarządzaniem ligami sportowymi;
– przedsiębiorstw, które rozważają inwestycje w sport lub są potencjalnymi sponsorami organizacji sportowych;
– przedstawicieli mediów, realizujących transmisje sportowe i w ten sposób uczestniczących w przekazywaniu produktów sportowych kibicom;
– studentów i absolwentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, którzy chcą się specjalizować w zarządzaniu i marketingu sportowym.
 
Zajęcia są prowadzone przez pracowników naukowych SGH w Warszawie, a także w przeważającej części przez praktyków marketingu sportu, pracowników firm konsultingowych zajmujących się sportem, związków sportowych, Ekstraklasy SA, dziennikarzy sportowych, prawników, specjalizujących się prawem sportowym.
 
Naszymi absolwentami są trenerzy zawodowych i amatorskich klubów sportowych, także byli i obecni sportowcy, jak Kajetan Broniewski – medalista igrzysk olimpijskich we wioślarstwie, Paweł Januszewski – były mistrz Europy w biegu przez płotki, Dorota Godzina – mistrzyni świata w kickboxingu. 
 
Zapraszamy wszystkich, którzy zamierzają zdobyć wiedzę o zarządzaniu klubami sportowymi lub wykorzystywać sport jako platformę marketingową w firmach niezależnie od tego, jakie skończyli studia. Wymóg to dyplom licencjata lub magistra. 

WIĘCEJ INFORMACJI