Zbiórka AZS
Trener drużyny siatkarskiej AZS Politechnika Warszawska przez przypadek dał początek bardzo ciekawej inicjatywie charytatywnej przeprowadzonej na polu internetu.
Gdy występujący w warszawskiej drużynie przyjmujący Iwan Kolew zamieścił na Twitterze swoje zdjęcie, na którym pomimo panującej zimy i chłodu nie miał na głowie czapki trener Jakub Bednaruk będący jego przełożonym zażartował, że siatkarza czeka kara finansowa w wysokości 200 złotych, przed którą uchronić mogą go jedynie internauci.
40 wpisów z hasthagiem #czapkaiwana miało anulować karę dla przyjmującego. Okazało się, że akcja szybko zyskała popularność co postanowili wykorzystać działacze klubu łącząc promocję drużyny z działaniami charytatywnymi.
Podjęto bowiem decyzję, że za każdy wpis ze wspomnianym wcześniej hashtagiem klub przekaże pięć złotych na zakup czapek dla podopiecznych domów dziecka. Z niecierpliwością czekamy na podsumowanie akcji.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
DDB i Grupa K+ tworzą Sporting Agency – pierwszą kompleksową agencję marketingu sportowego w Polsce
Liderzy komunikacji i marketingu łączą siły, aby skuteczniej wspierać marki w ich obecności w świecie sportu. Sporting Agency ma czerpać z doświadczeń DDB i Grupy K+, w tym należącej do niej agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight. Agencja będzie koncentrować się na tworzeniu kompleksowych projektów, które nie tylko zwiększają rozpoznawalność marek poprzez…



