Z kraju 25 czerwca 2014

Tymbark zobowiązuje się

„Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” to turniej, który uchodzi za największą imprezę piłkarską dla dzieci w Europie. Mundial to dobry czas promocji.

Tymbark w kampanii zobowiązuje się zbudować przyszłą reprezentację Polski, z której Polacy będą dumni. Nadziejami są wychowankowie turnieju, dla których jet on początkiem piłkarskiej kariery. 
 
W spocie znalazły się przebitki z minionych edycji imprezy, ale także są ujęcia z tegorocznego finału ogólnopolskiego, który odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie.
 
Ambasadorką w kampanii prasowej została Paulina Dudek, mistrzyni Europy do lat 17, która w 2007 roku wygrała Puchar Tymbarku.
 
Tymbark pełni funkcję głównego sponsora od 8 lat. 
 
Kampania została przygotowana przez Agencję Young & Rubicam. Media zaplanował dom mediowy Mindshare.