BSS z nową identyfikacją wizualną
Business Sport Solutions zbliża się do dziesięciolecia swojej komercyjnej aktywności na styku biznesu i sportu. Systematycznie zwiększając zaangażowanie na rynku marketingu sportowego firma odnotowuje sukcesy, które stały się inspiracją dla odświeżenia własnego wizerunku. BSS jest jednym z pionierów branży marketingu i PR sportowego w Polsce. Nowy znak nawiązuje do rangi, osiągnięć i aspiracji marki.
– Tworząc symbolikę nowego logotypu staraliśmy się przekazać podstawowe idee przyświecające aktualnemu kursowi firmy, uwypuklając jej sportowy charakter i dynamiczny rozwój. Minimalistyczne godło tworzy wraz z układem typograficznym abstrakcyjną wizję olimpijskiego znicza. Szukaliśmy skojarzeń z wyczynem, atrybutami sportowego czempionatu i przewodnictwa. To wartości, które pozostaną aktualne zarówno w świecie sportu, jak i wśród naszych partnerów biznesowych – powiedział Damian Raciniewski, prezes Business Sport Solutions.
Nowa strona Business Sport Solutions dostępna jest pod adresem: www.bss75.pl.