Z kraju 25 października 2014

Amazon sponsorem Śląska

Śląsk Wrocław zostanie wsparty w trakcie dwóch najbliższych meczów obecnością nowego sponsora. Został nim amerykański koncern Amazon.

– Właśnie otworzyliśmy dwa centra logistyczne Amazona we Wrocławiu, w których planujemy zatrudnić na stałe 2500 pracowników i dodatkowo 4000 pracowników sezonowych. To długoterminowa inwestycja. Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław – powiedział Kerry Person, dyrektor operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej.

Amazon w tym czasie może posługiwać się tytułem „Oficjalnego Partnera Śląska Wrocław”, a logotyp firmy pojawi się na koszulkach meczowych, pod numerem zawodnika, a także na materiałach promocyjnych klubu, stronie internetowej oraz bandach w trakcie potyczki z Lechem Poznań. Wówczas też Amazon przeprowadzi akcję promocyjną.

– Jesteśmy dumni, że do grona firm wspierających Śląsk dołączył tak renomowany partner. Amazon to jedna z największych spółek na świecie, która dokonała znaczących inwestycji w naszym województwie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obydwu stronom wyłącznie korzyści – dodał Marek Drabczyk, wiceprezes WKS Śląsk Wrocław SA.

Obie strony nie wykluczają dalszej współpracy.