Z kraju 14 września 2013

Konferencja metodyczna w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu organizuje w przyszłym miesiącu konferencję metodyczną na temat \"Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych\".

Spotkanie ma charakter metodyczno-praktyczny i przeznaczone jest dla praktyków, którzy zajmują lub zamierzają zająć się organizowaniem różnego typu biegów masowych, reprezentujących kluby biegacza lub instytucje publiczne. Jest to pierwsza, połączona z warsztatami, konferencja w Polsce, poświęcona problematyce praktycznego wykorzystania koncepcji marketingu w organizowaniu imprez biegowych.

Bieganie, którego popularność w Polsce w ostatnich latach szybko wzrasta owocuje coraz większą ilością różnego typu imprez biegowych. Oznacza to, że tworzy się rynek biegowy, na którym organizatorzy biegów zaczynają konkurować o uczestników, sponsorów, media oraz przychylność społeczeństwa. W tej sytuacji istotnego znaczenia nabiera profesjonalizm organizacji takich wydarzeń, który przejawia się m.in. w wykorzystaniu zasad i narzędzi marketingu sportowego, celem wykreowania wizerunku atrakcyjnej imprezy.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (którego wielu pracowników naukowych czynnie i z sukcesami uprawia biegi) dostrzegając potrzebę umiejętności menedżerskich wśród organizatorów imprez biegowych pragnie podzielić się z Państwem najnowszą wiedzą z zakresu marketingu sportowego i możliwościami jej praktycznego wykorzystania.

Spotkanie odbędzie się 24-25 października 2013 w Poznaniu.