KRISPOL nadal w ekstraklasie
Firma KRISPOL przedłużyła umowę sponsorską z T-Mobile Ekstraklasą. Tegoroczne spotkania znów otwiera symbolicznie bramkarz firmy.

Jak pokazał miniony rok, spot reklamowy z otwierającą się i zamykającą brama garażową – flagowym produktem sponsora – stał się świetną metodą na promocję marki. Kampania wizerunkowa realizowana przy współpracy z T-Mobile Ekstraklasą była doskonałą ilustracją strategii firmy. W tym sezonie transmisjom towarzyszą nowe spoty reklamowe.
Firma KRISPOL podjęła decyzję o zmianie przekazu z wizerunkowego na bardziej produktowy. Nowa reklama pojawiająca się przed i po transmisjach z meczy Ekstraklasy, mówi o zaletach oferty producenta – szerokiej gamie kolorystycznej i pięcioletniej gwarancji na produkty KRISPOL.
Firma jest także od lat sponsorem tytularnym wrzesińskiej drużyny piłki siatkowej KRISPOL WRZEŚNIA, a od tego roku również biegacza – Tomasza Szymkowiaka. Współpraca z T-Mobile Ekstraklasą, podobnie jak pozostała działalność firmy, związana ze wspieraniem i propagowaniem sportu, staje się znakiem rozpoznawczym firmy KRISPOL.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



